Mooi verhaallijn

Mandy 30 maart 2020
Lya probeert te ontsnappen aan haar ''nachtelijke'' sleur en komt hiervoor door een aantal dilemma's te staan.

Ik was heel erg nieuwsgierig naar dit boek omdat ik het veel op Instagram voorbij zag komen. Toen het boek bij de Bibliotheek in het assortiment kwam heb ik het dan ook direct geleend. Het verhaal is goed bedacht en fijn geschreven. Alleen stoorde ik me aan een aantal dingen. Voor mijn gevoel gebeurde er heel veel in het boek in een hele korte tijd. Van mij mocht de opbouw naar bepaalde dingen toe wel iets uitgebreider. Daarnaast werden er mensen geïntroduceerd die daarna vrij weinig terug kwamen. Daarom geef ik het 3 sterren. Als ik het een cijfer moest geven, zou ik het een 6,8 geven want het verhaal zelf is heel erg goed bedacht!

Meer recensies van Mandy