Ontdekkingstocht

Mandy 18 januari 2024
Stella's leven loopt op rolletjes; ze heeft een eigen praktijk en is sinds kort weer samen met haar jeugdliefde Hidde. Als ze een uitdagende opdracht aangeboden krijgt, gaat ze vol goede moed naar Amsterdam. Echter, door een reeks gebeurtenissen begint ze te twijfelen aan alles wat ze tot nu toe heeft opgebouwd.

Het verhaal is vlot en boeiend geschreven. De personages zijn levendig en goed uitgewerkt, waardoor ik me goed kon inleven in Stella. En ook vond ik het heerlijk om haar vriendin Pleun te leren kennen. Het contrast tussen het rustige Friesland, met de nuchtere mensen, en het levendige en chaotische Amsterdam is op een geweldige manier neergezet.

De ontwikkeling van de connectie tussen Stella en haar jeugdliefde Hidde, en de twijfels die Stella krijgt zodra ze Thijs ontmoet, komen heel realistisch over. Het is heerlijk om Stella door het boek heen te zien groeien. Het verhaal heeft niet alleen luchtige en humoristische momenten, maar ook diepere thema's, zoals verlies en het maken van ingewikkelde keuzes.

Dit verhaal heeft een perfecte mix van humor en liefde. Hoewel sommige elementen in het verhaal redelijk voorspelbaar waren, kwamen andere verrassingen totaal onverwacht. Al met al was het een heerlijk verhaal om te lezen en had ik het binnen no-time uit!

Meer recensies van Mandy