Fijne detective.

Margje_V 16 oktober 2020
Dit boek van Sarah Pinborough was heel anders dan dat ik had verwacht. Mijn verwachting van haar was een spannende thriller, maar het bleek een heel goed in elkaar gezette detective te zijn. Het doet denken aan de verhalen van Jessica Fletcher.
Het leest lekker weg en is lastig aan de kant te leggen.
De personages zijn stuk voor stuk interessant en passen allemaal goed in het verhaal. Het plot is echt geniaal en verwacht je als lezer niet zo snel.

Rijk en arm komen bij elkaar en houden elkaar in de macht.
Wanneer William terug komt met een nieuwe jonge vrouw veranderden er dingen voor Jason en Marcie.
Is Keisha een bedreiging voor Marcie? Zou Jason verliefd op haar worden? Of is Keisha een bedreiging voor Jason omdat William eigenlijk met pensioen zou gaan en Jason misschien de zaak niet over kan nemen?
Dit boek zit vol met wraak, liefde, lust, jaloezie en zelfs voodoo.

Een moord en een dader, maar welke dader is het? Keisha, Jason of misschien Marcie? Pas op het einde komt de lezer erachter wie de dader is en wat zijn of haar beweegredenen zijn.

Wraak, voodoo, liefde, verdriet alles komt aan het bod.

Sarah heeft een goed boek geschreven die totaal anders is als haar vorige boeken.

Meer recensies van Margje_V