Voor een echte Friezin is dit boek natuurlijk extra geweldig.

Margje_V 09 mei 2024
Zomer met jou - Saskia M. N. Oudshoorn
⭐⭐⭐⭐, 5

Voor een echte Friezin is dit boek natuurlijk extra geweldig. Het Sneekermeer liet mijn bootje vroeger ook toe en ik proefde de sfeer direct.

Pleun gaat voor het eerst na haar scheiding alleen met haar zeilboot weg. Voordat ze weggaat, verdient ze eerst nog een beetje bij door als zeil instructrice kinderen de basis van het zeilen te leren. Als een van de ouders de eerste dag de boel al bijna letterlijk in het water laat vallen is ze dan ook erg verbaasd om hem tegen te komen tijdens haar vakantie.
Hij is leuker dan ze dacht.

Uiteraard draait alles in een feelgood om de liefde, humor en romantiek en een beetje drama. Dit krijgt de lezer allemaal, plus een extra stukje ontroering en ergernis van een ex. Heerlijk!

Een echt zalige feelgood die Saskia helemaal in haar eentje uitgaf.  Van het schrijven tot de cover ontwerpen en het inpakken en versturen van het boek, die in een leuk totaalpakket kwam.

Dikke pluim voor deze vrouw. Saskia schrijft ook thrillers en ook dat zijn dikke aanraders.

De halve ster aftrek is voor het gedrukte boek, met erg witte bladzijdes en het niet echt lekkere vouwen.

Meer recensies van Margje_V