leuk voor jong en minder jong

Marieke Leest 12 februari 2024
Toen ik het boek binnenkreeg was ik eerst wel even overdonderd door de hoeveelheid uitleg. Maar als ik eindelijk begon met lezen, bleek het allemaal wel erg mee te vallen. Ingewikkeld is het niet. Dus dan maar starten.

Het boek bestaat uit drie levels qua moeilijkheid maar je kan in de raadsels groeien. En als je het dan toch nog niet vindt, kan je altijd eerst nog een hint opzoeken achteraan. En heb je het geraden dan kan je de oplossing erbij pakken om te kijken of jij wel de juiste schuldige hebt aangeduid.

Ik heb er eerst een paar alleen opgelost en daarna mijn twaalfjarige zoon meegenomen in de murdle-wereld. Ook hij vond het heel tof. Dus wij weten alvast welk boek we erbij pakken bij momentjes van verveling! Voor jong als iets minder jong een leuke tijdsbesteding. Ideaal om in huis te halen nu het vakantie is!

Meer recensies van Marieke Leest