goed geschreven en is meeslepend

Marieke Scheers 13 mei 2024 Hebban Recensent
Het gebeurt niet vaak dat een boek me weet te verrassen, maar bij dit boek is dat gebeurd. De personages zijn herkenbare mensen en hun doen en laten is realistisch beschreven. De setting van een bijzondere boerencamping is origineel door de toevoeging van de paardencoaching. De liefde waarmee dat wordt verteld spat van de pagina’s af. De onderlinge verhoudingen van de personages zit goed in elkaar, de dialogen zijn sterk. En dan speelt er liefde, maar die gaat niet vanzelf en dat maak het verhaal sterk, omdat het in het echte leven ook niet vanzelf gaat.
Het boek is goed geschreven en is meeslepend van begin tot einde en wist bij mij als lezer een emotionele snaar te raken.

Meer recensies van Marieke Scheers