Durf jij nog te daten?

Marina67 26 augustus 2019
In Ik mis je lezen we het verhaal van politie agente Kat. 18 jaar geleden was ze gelukkig met Jeff en "hun liedje" was Missing nou van John Waite.
Van de ene dag op de andere is Jeff weggegaan, vlak nadat de vader van Kat is omgekomen.

De vriendin van Kat vindt dat het tijd is voor een nieuwe liefde en geeft Kat een abonnement op een datingsite cadeau. Daar komt Kat het profiel van Jeff tegen en zij stuurt hem de link van "hun liedje".
Maar Jeff reageert vreemd.....

We volgen verschillende verhaallijnen, zoals de lezer van Coben gewend is.
Kat gaat op onderzoek uit naar Jeff en ze wordt benaderd door een jongen wiens moeder is verdwenen. Zij schijnt contact te hebben gehad met Jeff.
Daarnaast speelt het verhaal van nog meer vermiste personen die worden vastgehouden in ondergrondse bunkers op een voormalige Amish boerderij.
En het mysterie rondom de dood van de vader van Kat.

Uiteindelijk komen deze verhaallijnen samen tot een finale met weer onverwachte wendingen, ook dat hoort bij Coben.

Ik vond het een goed opgezet verhaal. De verhaallijnen zijn sterk en de karakters goed uitgewerkt.
Een minpunt voor mij is dat Coben zich kan verliezen in details over gebouwen en straten.
Ik vond het verhaal pas echt spannend worden na 200 pagina's.
Mijn waardering is 3 sterren

Meer recensies van Marina67