Gewoon zoals we zijn

Marleen 25 mei 2022
Dit boek vat zich heel goed samen als schattig ongemakkelijk. Het verhaal voelt als een hele dikke knuffel en het was zo fijn om een paar uurtjes helemaal in dit boek te verdwijnen. Emma Anna heeft een aantal belangrijkste thema’s op papier gezet en deze zijn heel respectvol, maar tegelijkertijd ook ‘leerzaam’ uitgewerkt. Dit boek voelde als het echte leven en het is altijd fijn als een boek realistisch overkomt.

Ik vond het heel erg fijn dat je het verhaal vanuit beide perspectieven leest. Zowel Guus als Emilio brengen allebei de nodige issues naar de tafel, waardoor je je in beide personages heel goed kunt inleven en voor beide jongens begrip kunt opbrengen. Misschien voelden niet alle keuzes even logisch, maar de auteur heeft het zo op papier gezet dat je toch wel begrijpt waarom zowel Emilio als Guus doen wat ze doen.

Dit verhaal kon voor mij net niet helemaal tippen aan Ooit in september, maar alsnog is het een heerlijk verhaal waar ik echt van heb genoten. Ook deze M/M romance was moeilijk weg te leggen en ik gunde Guus en Emilio zo hun happy ending samen. Het is lief en schattig en soms heel erg zoetsappig, maar het past helemaal in het verhaal. Dit boek wil je lezen als je toe bent aan lief, hartverwarmend verhaal.

Yes, na Gewoon zoals we zijn (heel goed gekozen titel trouwens) wil ik elke M/M romance lezen die Emma Anna schrijft! Bereid je voor op een overdosis cuteness en lees dit boek!

Deze recensie verscheen eerst op www.favoritez.nl

Meer recensies van Marleen