Helaas niet voor mij

Marleen 25 november 2022
‘Niemand mag met kerst alleen zijn’ was voor mij mijn eerste kennismaking met Marloes Berghege. Ik had veel goede verhalen gehoord over deze auteur én een kerstverhaal gaat er altijd wel in, toch?

Maar eerlijk? Ik voelde ‘m niet. Ik vind het echt heel jammer, want ik vind het leuk om nieuwe Nederlandse auteurs te ontdekken. Maar deze kerstnovelle was het echt niet voor mij. Het ging te snel en het voelde veel te ongeloofwaardig. Zo jammer, want het idee is leuk! De familieleden van Josien walsen zo over haar heen, maar ook lijkt ze zelf over haar eigen gevoelens heen te walsen. Alles wat er gebeurde leek voor mij niet te kloppen.

Ik kwam helaas compleet niet in de kerstsferen van deze novelle. Maar beoordeel het vooral voor jezelf! Qua aantal pagina’s is dit het perfecte boek om tussen de drukke dagen door te lezen, dus laat je vooral door mij niet tegenhouden. Enne, het boek is te lezen met Kobo Plus!

Meer recensies van Marleen