Een knap team

maryse 21 juni 2020
Het boek raakte mij op alle vlakken. Ik ben nu zelf zwanger van ons eerste kindje en sta stil bij het feit dat alles ook echt alles anders kan verlopen dan je zelf denkt. Wij hebben ook geen test van te voren gedaan want ik wil niet ons kindje weghalen waarvoor we lang over moesten doen. Als ik lees hoe knap jullie met zijn tweeën dit voor elkaar kunnen krijgen mijn petje af. Het is inspirerend en hoopgevend jullie verhaal.
Mijn complimenten hoe jullie het samen kunnen regelen.
Even over het boek, je schrijfstijl is erg goed over een moeilijk onderwerp toch luchtig kunen schrijven en ook de moeilijkheid naar voor kunnen brengen. Is echt heel knap. De hoofdstukken zijn niet lang en het leest als je een blog leest. Maar dan achter elkaar. Met dit boek lezen, leef ik helemaal met jullie mee in jullie situatie ik kan het ook goed voorstellen ook al heb ik het niet meegemaakt ik begrijp de zware dilemma's die jullie steeds nemen en blijf het knap vinden hoe jullie het samen dit voor elkaar kunnen krijgen.
Graag lees ik meer over jullie verhaal misschien 5 jaar later? Ben erg benieuwd hoe jullie jongens ontwikkelen.

Meer recensies van maryse