Hou de aandacht erbij.

maryse 15 juni 2020
De Speelgoedman is het eerste boek van Heleen van den Hoven die ik heb gelezen. ( ik heb ook het verhaal uit de Donkere Dagen van haar gelezen) Ik ga zeker haar naam onthouden en meer boeken van haar lezen.
In het begin van het boek lees je al dat Inigo een verwarde man is, maar komt dat door iets of is deze man ziek?
Je wordt al warm gemaakt om door te lezen. Dan zien we een andere persoon Fee, deze vrouw schrijft naar haar zus Sabine er is wat gebeurt en het heeft met Inigo iets te maken.
Fee en Inigo zijn de 2 hoofdpersonen waarover je gaat lezen.

Het vergt je wel verbeeldingskracht en hoop onthouden want de tijdlijnen zijn niet chronologisch. Let goed op, het is geen boek waarbij je lekker onderuit gezakt verstand op nul gaat lezen. Ik hou er van om als lezer je hoofd goed erbij moet houden en opletten welke tijd iets gebeurt.

Het einde van dit boek.was erg goed in elkaar gezet alle vraagtekens kwamen tot hun recht. Alleen misde ik nog 1 dingetje waarbij er ruimte was om uit te leggen waardoor het boek nu niet helemaal compleet voor mijn gevoel is. Maar het is zeker een aanrader en erg spannend.

Meer recensies van maryse