Je wilt weten hoe dit afloopt

maryse 18 december 2016
Sander heeft een storning hij moet tellen tot een bepaalde cijfer. Oneven is slecht even is goed liefst de 8 dat is een goed getal en 9 is slecht. Sander werkt als hulpje bij de politie. En als er een moord is gepleegd en hij ondekt dat er iets niet klopt gaat Sander hier achterna. Al gauw merkt hij dat hij weinig hulp van zijn collega's kan verwachten want ze hebben al een verdachte op het spoor, vinden het wel best zo om naar verdere aanwijzingen te zoeken. Of zit hier meer achter? Sander komt zijn ex Anouk tegen in haar lievelingskroeg. Anouk komt zo op het idee om Heksenhoeve te zoeken voor een mooie foto, later had ze gewilt dat ze dat nooit heeft gedaan. Het is een heel spannende boek zeer vlot geschreven je leest het lekker weg. Persoonlijk had het voor mij wat uitgebreider gemogen maar alles wordt wel uitgelegd en het is spannend tot de laatste bladzijde. Nergens wordt het erg saai, had wel meer personage uitdieping gemogen het is wel beetje oppervlakkig. Maar hij is wel zeer goed voor mij te kort.

Meer recensies van maryse