Genoten van dit boek

maryse 20 september 2023
Holly Gibney heeft veel.voor haar kiezen gehad. Ze was een vrouw die eigelijk nog een klein meisje was onder haar moeders vleugels. Maar ze heeft onder andere door Bill Hogdes, Jerome en Barbara de vleugels weg kunnen slaan en zelf weg kunnen vliegen.
En hoe ze vliegt... Holly haar partner is geveld door Corona, ze staat alleen voor en twijfeld om de telefoon op te nemen.
Toch doet ze dat en neemt de zaak aan.
Niemand verwacht 2 oude bejaarden toch? Dit is meteen al duidelijk als je de achterkant leest. De motieven zijn erg apart, maar daar moet je zelf achter komen.
Holly doet je nog verbazen.
Een boek die ik met plezier heb gelezen, ja er komen veel covid en ongevaccineerd en mondkapjes erin voor. Ik ben geen fan om dit⁷ te lezen helaas hoorde dit wel erbij in die tijd. Stephen King had wel minder erover kunnen schrijven meer op de achtergrond. Ik vind dat als je een boek leest niet moet ergeren aan de mening van de schrijver.
Gelukkig had ik dat niet maar kan me voorstellen dat er lezers zijn die dit echt storend vinden.
Tot slot heb ik erg genoten van dit boek en leest erg goedje komt nergens in een saaie dip. Ook leuk om de ontwikkeling van Barbara te lezen.

Meer recensies van maryse