Olivia waar ben je mee bezig?

maryse 20 september 2023
Olivia Leroy wil maar bewijzen dat ze heel veel in haar mars heeft. Dat ze alles zelf alleen kan en niemand nodig heeft. Ook hebben haar collega's goede ideeën en adviezen en tips voor haar. Ondanks haar chef vaak haar waarschuwt, ziet Olivia het niet in waar het omdraait. Je krijgt geen sympathie voor de hoofdrolspeelster of toch wel. Onder dat ruwe bolster zit toch een zekere blanke pit.
Er is een lichaam gevonden van een jonge vrouw maar niemand weet wie het is en wat er is gebeurt. Olivia bijt hierin vast en wilt de zaak vast en zeker oplossen kost wat het kost.
Ik vond dit boek heerlijk om te lezen, nergens wordt het langdradig. Je leest het verhaal als en film. Van begin tot eind is het boeiend. Geef mij nog maar een verhaal met Olivia, ik wil weten of ze van haar fouten gaat leren.

Meer recensies van maryse