Wie is nou wie?

maryse 18 juli 2020
Dit boek neemt je mee naar een leuke trip in Barcelona. Tieners en hun eigen problemen. Maar ook een onrust stoker met snode plannen.
We kijken door de ogen van Demi en Billy. Deze hoofdstukken worden afgewisseld we leren ook andere klasgenootjes of schoolgenootjes kennen maar worden niet geheel uitgediept.
Dat maakt het ook weer een spannend verhaal. De achtergrond van Demi en Billy komen wel naar voren zodat ze interesante hoofdpersonen zijn. Er gebeuren rare dingen tijdens de reis het begint al dat er een leraar Brands niet komt opdagen. Een andere leraar staat er alleen voor.
Waar is toch leraar Brands?
Er zijn ook klasgenootjes die graag alles in de honderd willen laten lopen maar hun identiteit wordt geheim gehouden. Ze communiceren via WhatsApp deze berichtjes lees je mee maar hun namen staan er niet bij, de motieven worden ook later verhuld.
Hierdoor wordt het verhaal erg spannend en je wilt graag weten wie erachter zit.
Ik merk wel losse eindjes in het verhaal, zonder te spoileren sommige vragen kreeg ik geen antwoord op. Maar het is een fijn boek die je lekker vlot kan uitlezen en goede aanrader.

Meer recensies van maryse