Lekker lezen

maryse 21 juni 2023
Ik had een leesdipje en heb heel lang geen boek meer gelezen.
Ik zag Bloedkoraal in de winkel en dacht dit is een boek waarbij je niet veel hoeft na te denken lekker puzzelen wie het gedaan zou kunnen hebben.
De vakanties komen eraan en dit boek neemt je mee naar een heerlijke vakantie gevoel.
Wat jammer dat er veel mensen zijn voorgesteld in het begin maar uit eindelijk wordt er niks mee gedaan. Het waren beetje figuranten die eigelijk niks toevoegen.

Alles was heel spannend verschillende plotten heb ik in mijn hoofd gehad.
Maar de uiteindelijke plot is totaal onverwacht. Ik vind hem eigelijk niet leuk te simpel als je mijn mening vraagt. Ook geen aanleiding gelezen dat de dader de dader had kunnen zijn, een beetje uitdiepen had beter gekund. Bijv. Een dagboek van de dader had het al spannender gemaakt.

Het boek heeft me wel geholpen uit de dip te komen want in 1 dag heb ik hem uitgelezen.

Meer recensies van maryse