Een heerlijk verhaal

13 oktober 2019
Wie van een heerlijk weg zwijmel boek houdt met een aantal lekkere hete scene’s die zit met Mason helemaal goed. Dit boek heeft namelijk alle ingrediënten voor een heerlijk liefdes verhaal om bij weg te dromen. Mason Lowe knap, Grappig, Zorgzaam en gigolo buiten zijn beroep om de ideale man voor elke vrouw. Maar waarom heeft hij voor dit beroep gekozen en had die daarin eigenlijk wel een keuze? Reese Alison Randall lief, grappig , sociaal en zou graag naar een medische opleiding gaan. Maar haar ex-vriend gooide roet in het eten waarna ze nu bij haar om en tante weer de draad probeert op te pakken. Deze 2 personages maken dat Mason niet alleen een platvloers liefdes verhaal is maar ook interessante verhaal word over keuzes die je zijn ontnomen en hoe je daar mee omgaat. Over liefde die alles kan overwinnen en iets met samen sta je sterk.

Daarnaast is het natuurlijk ook gewoon heerlijk vermakelijk om de ontluikende passie tussen Mason en Reese te zien ontstaan. Het flirten en de chemie die ze met elkaar hebben. Dit word heel sterk verteld en daardoor heb je het gevoel er midden tussen in te staan. Je voelt de passie bijna van je boek af spetteren. Al met al is het dus een heerlijke new adult met een mooi verhaal erin. Een new adult boek zoals ik ze graag lees. Ik raad Mason dan ook sterk aan als je van dit soort verhalen houdt. Daarom krijgt het boek van mij een mooie 9,5

Meer recensies van