Onverwachts

22 oktober 2019
Wegverspering van Terrence Laurehohn is een boek in een genre waar ik niet zoveel in lees. Namelijk een beetje thriller schi-fi achtig. Maar het boek heeft me heel erg verrast. Terrence Laurehohn heeft een prettige vertellende schrijfstijl die heel erg makkelijk weg leest. Het verhaal begint met het rare oponthoud en de vreemde dingen die gebeuren terwijl ze stil staan. Op dat moment heb je echt het idee dat het om een schi-fi verhaal gaat. Maar gaande weg kom je er achter dat het verhaal eigenlijk draait Om Richard en zijn gezin, De gevaarlijke Jake en de Mysterieuze Floyd Couldren. Het boek begint dan echt een thriller te worden en Terrence Laurehohn weet op een mooie subtiele manier de spanning op te bouwen. Het hele boek bleef ik me afvragen hoe dit nou zou gaan aflopen.

Ik kan dus wel zeggen dat Terrence Laurehohn mij heeft weten te verassen met zijn verhaal en dat is altijd een goed teken. Daarom krijgt het boek van mij een mooie 8,5

Meer recensies van