Er zat meer in

15 oktober 2019
k had super veel verwacht van het boek zomer in Carrick Park maar mijn verwachtingen voor dit boek zijn niet helemaal uitgekomen. Het is niet zo dat het geen goed verhaal is hoor. Maar naar mijn idee ging het allemaal te vlug en werd het een beetje afgeraffeld. Het is een feelgood dus je weet op voorhand al dat Joel en Rosa bij elkaar komen. Maar dat hij voorspelbaar is dat maakt een feelgood niet minder leuk! Waarom die dan wel een beetje tegenviel? Er werd erg weinig in gegaan op Details in het kort werd even verteld hoe Rosa en Joel elkaar hadden ontmoet maar dit ging zo snel dat je niet echt de tijd had om een band met de personages op te bouwen. En Rosa bakte graag maar daar werd ook niet echt op ingegaan. Dan ontmoeten ze elkaar weer en gaan we terug naar waar het is mis gegaan. Ook dat word weer even snel verteld maar waarom Rosa het gelijk zo erg vond het verleden met haar ex voor Joel werd niet echt beschreven. Het zelfde met het weer bij elkaar komen ook dat ging weer heel erg snel. Ik denk dat als de auteur wat meer ingegaan was op details en dingen wat uitgebreider had verteld ik veel beter een band met Rosa en Joel had kunnen opbouwen. Het boek had slechts zo’n 150 pagina’s dus de ruimte om uitgebreider te schrijven was zeker aanwezig.

Dan de pluspunten de cover van dit boek vind ik echt heel erg mooi en springt er gelijk uit. De cover zou ik dus zo meepakken in de boekhandel. Het verhaal zelf leest wel makkelijk weg het is geen boek waar je uren over doet. En het verhaal op zich is gewoon vermakelijk alleen had ik dus meer gewild. Maar omdat het alles bij elkaar gewoon wel een leuk boek is om te lezen krijgt het toch een voldoende!

Meer recensies van