Twisted hate

Michaela1981 01 mei 2024
Twisted hate is het derde deel van de twisted series van Ana Huang. Ook hier zijn expliciete intieme scenes.

Josh Chen is een knappe jonge man die goed op weg is om een top dokter te worden. Terwijl Jules Ambrose die altijd graag ging feesten nu enkel gefocused is om haar examen te behalen als advocate.
Om de tijd te overbruggen tot ze geslaagd is en kan werken voor een advocatenbureau gaat ze te werk in een ziekenhuis. Ongewild krijgt ze hierdoor meer contact met Josh, iedereen die hen kent weet dat ze mekaar niet kunnen uitstaan.
Of verandert er iets nu ze mekaar vaker zien?

De auteur heeft het heel realistisch gemaakt hoe beide karakters zowel apart als met elkaar omgaan. Ook hier zorgt haar schrijfstijl ervoor dat het vlotjes leest.

Ik vond het een goed boek, het hield me vast en maakte me nieuwsgierig naar het verloop. Alhoewel je al snel kunt bedenken wat er gaat gebeuren tussen de personages weet ze je toch te verbijsteren.

Meer recensies van Michaela1981