Bekijk je huis met het oog van een interieurstylist

Miesleest 23 september 2023
Bekijk je huis met het oog van een interieurstylist
Deze zin staat op de achterflap en dekt helemaal de lading van dit interessante naslagwerk. Mijn interesse werd in het eerste hoofdstuk gelijk gewekt, met het lichaam als duimstok, met mijn Fysiotherapeutische achtergrond vond ik dit geweldig, zelfs ook goede achtergrond voor in mijn werk mee kunnen nemen. Alle meubels worden besproken, wat zijn de meest ideale maten, waar moet je rekening mee houden als je een eethoek koopt (dit is meer dan je denkt) het had mij van een fout kunnen behoeden als ik dit boek 5 jaar eerder had gelezen. Daarnaast geeft het ook handige tips bij het indelen van je kledingkast. Daarnaast legt de schrijfster uit wat de voor-na delen zijn van verschillende materialen en welk materiaal je wanneer het best kan kiezen.
Het is een zeer uitgebreid naslagwerk, welke tijdloze informatie geeft, het is niet trend gebonden, maar wel zeer praktisch te gebruiken. Wil je met andere ogen naar interieur kijken, ga dit boek lezen, ik ga het zeker bij het veranderen of verbouwen van een ruimte in huis of bij het kopen van een nieuwe bank/eethoek/bed er zeker weer bij pakken voor de goede tips.

Meer recensies van Miesleest