bloedwraak

MijnBoekKeuze 23 maart 2024
Bloedwraak - Marcella Kleine

Bloedwraak van @marcella_kleine is een spannende thriller die ik in 1 ruk uitlas, een echte pageturner.

Hoofdpersonage Natalia woont in Italië en werkt als weddingplanner samen met haar vriend Lorenzo, die fotograaf is.
Als ze een telefoontje krijgt van haar moeder Hellen dat haar zusje Tara is overleden, vliegt ze overmand door verdriet meteen terug naar Nederland.
Het blijkt bij aankomst nogal ingewikkeld in elkaar te zitten, moeder en dochter kunnen door het verlies en het verleden niet goed met elkaar praten en de dood van Tara blijkt omgeven door mysteries, Natalia is echter vastbesloten de waarheid boven tafel te krijgen.
Het verhaal is geschreven in het heden en verleden vanuit afwisselend Natalia en Hellen & een aantal dagboek fragmenten van zus Tara, langzaamaan ontvouwd het verhaal en de waarheid zich.. of toch niet?

Door de korte wisselende hoofdstukken leest het erg vlot en Kleine heeft een fijne schrijfstijl waardoor je door blijft lezen, op zoek naar antwoorden en een ontknoping.

Thema’s als liefde, familie en wraak en een zeer verrassende plottwist aan het einde (ik had m door, maar op de laatste bladzijde twijfel je toch weer een beetje) maken dit verhaal tot een hele goede thriller, zo zie je maar dat geheimen jaren later nog een heftige uitwerking kunnen hebben..

www.marcellakleine.nl

Meer recensies van MijnBoekKeuze