Voortdurende dreiging

Mike van Barneveld 20 augustus 2023
Een groot compliment voor de auteur van dit werk. Al vanaf het begin van het verhaal gebeuren en situaties die ik als lezer toch een beetje ongemakkelijk vond. Maar het verhaal blijft fier overeind staan. Hoe verder je komt in het verhaal, hoe onheilspellender het gevoel dat je op de achtergrond voelt. Maar is dit gevoel terecht? De auteur is er een meester in je het gevoel te geven dat er echt iets aan de hand is en dit net zo snel te ontkrachten.

Tussen de zeer beelden beschreven sexuele gebeurtenissen door ontvouwt zich wat er echt aan de hand is. Zag ik dit aankomen of was het toch onverwacht. Het heeft er een beetje het midden in.
Maar al met al een prachtig opgebouwd verhaal met personen die je gaande het boek steeds beter leert kennen vandaar 4 sterren

Meer recensies van Mike van Barneveld