Prachtig!

Mike van Barneveld 11 november 2023
Ik heb het geluk gehad dat iemand mij attendeerde op dit boek. Want wauw wat een geweldig verhaal. Tijdens het lezen van het boek, bleek dat ik de schrijfster al een tijdje volgde op Instagram. Dit gaf het een extra bevestiging dat dit boek heel herkenbaar en waardevol zou zijn voor mij. En dat was het ook. Wat een prachtige manier waarop Bente haar worstelingen met het leven op papier heeft kunnen zetten. In je uppie als jong meisje een wandeltocht naar Santiago maken, wauw. Het is zo geschreven dat je het gevoel hebt een stuk mee te lopen met haar. Ik heb niet alleen genoten van de manier waarop het geschreven is, maar ook van de eerlijkheid en adviezen die ze gegeven heeft. Veel dank aan Bente en haar uitgeverij.

Meer recensies van Mike van Barneveld