Niks loopt zoals je vooraf verwacht...

Dit is naar mijn weten het eerste boel dat ik heb gelezen van de hand van Marion Pauw. Reden hiervoor was de unaniem,enethousiaste beoordeling tijdens Eus' Boekenclub. Mmmm dat zette me toch aan het boek, dat ik veel kenmerkte als vooral voor vrouwelijke ;lezers, op tr pakken.

Op zich zit zit het verhaal goed in elkaar en sluipt het langzaam naar een climax toe/ Of dit een climax is waar je naar op zoek bent laat ik aam de lezer zelf over. Een redelijk onverwacht einde dat m.i. ineen uit de lucht kwam vallen msskt het voor mij een boek met drie dikke sterren en niet meer dat. Ik hou duidelijk meer van de comlexere verhalen. Leuk dit boek toch ook gelezen te hebben. .

Meer recensies van Mike van Barneveld