Een geweldige thriller!

Miranda 1981 17 november 2019
Ik heb Ongenadig mogen lezen via de leesclub van Vrouwenthrillers.nl
Het verhaal gaat over Anouk. Ze leert Sven kennen via haar werk en Sven vraagt al gauw of ze bij hem intrekt. Zelf twijfelt ze nog, maar ze laat zich al snel overhalen door haar tweelingzus Miranda. Na het samenwonen komt ze erachter dat Sven een wel heel eigenaardige hobby heeft en vind het lastig hiermee om te gaan.
Ze komt er ook achter dat Sven 2 kanten heeft, en na haar ”ongelukje” is Sven eerst heel liefdevol, maar daarna komt de andere kant van Sven naar boven…
Het is een heerlijke thriller, waarbij je regelmatig op het puntje van je stoel zit en je niet meer kunt stoppen met lezen, ook is het verhaal heel beeldend geschreven, waardoor je het verhaal zo voor je ziet. Het is een echte aanrader als je van een spannende thriller houdt!
Dit is het eerste boek dat ik gelezen heb van Karin Hazendonk, maar door de prettige schrijfstijl ga ik ook zeker haar andere boeken lezen.

Meer recensies van Miranda 1981