Prachtig, smaakt weer naar meer.

Mirjam 14 september 2023
Na in slaap gevangen ook voor dit boek dikke 5 sterren, wat een leesplezier. Alles klopt weer: de ontwikkeling van de karakters, waarbij het verhaal zich langzaam ontvouwt. Geen orgie aan (zinloos) geweld van onnavolgbaar verknipte moordenaars, maar personages die niet zwart-wit zijn en wiens invoelbare leugen(tje)s je als lezer steeds op een ander been zetten, maar allemaal samen de puzzel leggen van wat er is gebeurd. Razend knap en ontroerend hoe op het einde alles in elkaar blijkt te passen.
Deze vakantie afgehaakt bij Kepler, waarbij de onwaarschijnlijke geweldsorgie volledig ontspoorde naar mijn mening, maar deze dame blijft in mijn top tien, misschien wel top 3, thuis horen. CHAPEAU.

Meer recensies van Mirjam