Kwaliteitsthriller.

Mirjam 10 februari 2024
Niet haar allerbeste wat mij betreft, maar nog steeds ver boven de middelmaat. Vooral geschikt voor wie van psychologische thrillers houdt die niet perse een razend tempo en/of veel bloederige (0nwaarschijnlijke) moorden hoeven te bevatten. De manier waarop deze schrijfster gedoseerd in tijd en perspectief een verhaal onthult vind ik heel prettig lezen. Pas op het allerlaatst vallen alle puzzelstukjes in elkaar, ik houd ervan.
Grebe blijft absoluut in mijn top tien favoriete auteurs, waar zwaargewichten als Keppler al uit zijn gekukeld. Maar voor wie daar enthousiast van wordt (gruwelijke, onwaarschijnlijke moorden genoeg) zal hier mogelijk minder plezier aan beleven.

Meer recensies van Mirjam