heerlijke novelle

Missmir 07 april 2024
Lucille leeft niet, ze overleeft. Continue is ze onzeker of ze eten zal hebben en of ze de kou zou overleven. Dan steelt ze een kostbaar amulet, maar ze wordt achtervolgd en terwijl ze probeert te ontkomen vlucht ze een vervloekt bos in. Lucille verwacht te sterven maar wordt wakker in een andere wereld. Daar ontmoet ze een man die haar een voorstel doet waar ze alleen maar van kon dromen: dansen op het bal van de prins als Kandidaat in een prachtige japon. Dat kan niet zo moeilijk zijn toch?

Gelijk vanaf de eerste bladzijde zit je in het verhaal. Het begint heel spannend en je leeft gelijk mee met Lucille. Het hele verhaal wordt vanuit Lucille verteld en je ziet de hele wereld door haar ogen. Ook krijg je een beter beeld van haar karakter door de gedachten en gevoelens die Lucille beleeft.

De verhaallijn is leuk en onverwacht. Daarbij is er een beetje fantasy gebruikt, waardoor het ook wel een beetje sprookjesachtig wordt. Ik heb ervan genoten en had deze novelle dan ook zo uit. Van mij hadden er nog wel meer pagina’s mogen zijn, hoewel ik wel een beetje teleurgesteld was in het gedrag van de hoofdpersoon op het einde.

Dus zoek je een heerlijke novelle waarin je even kan genieten van een beetje magie? Dan kan ik je deze van harte aanbevelen!

Meer recensies van Missmir