Spannend en herkenbaar

Missmir 14 april 2024
Saar en Tom besluiten met hun dochtertje Lotte op vakantie te gaan naar een vakantiepark, in een poging om hun relatie nog te redden. Al na een houdt Tom het voorgezien en vlucht weer terug naar zijn werk. Saar realiseert zich dat ze beter zonder hem kan en probeert het beste er van te maken. Ze gaat lekker vakantie houden met Lotte, maar dan opeens is Lotte weg. En tot overmaat van ramp verdenkt de politie haar ook nog.

Gelijk van de eerste bladzijde word je het verhaal ingetrokken. Lotte is dan al weg en Saar voelt de paniek op borrelen. Je voelt de wanhoop die Saar op dat moment ervaart en in je hoofd heb je al gelijk 100 scenario’s klaar liggen van wat er met Lotte gebeurd kan zijn. De spanning weet Marisa op te voeren door steeds af te wisselen tussen diverse personages en de vordering van de zoektocht met je te delen. En als lezer blijf je je zelf steeds afvragen: “Wat is er met Lotte gebeurd?”

Het is een heerlijk spannend verhaal, waarin je je als lezer ongetwijfeld kan herkennen. Wel vond ik het einde wat jammer en had van mij wat aandacht mogen hebben. Maar toch zeker een aanrader voor een paar uur leesplezier.

Meer recensies van Missmir