de backpacker

missp_her_books_read 30 augustus 2023
Een natte ontmoeting op een onverwacht moment zal de twee levens van Naomi en Hans doen veranderen.
Hans is op weg, te voet en met weinig balast, naar Carcassonne en wil de puurheid en geschiedenis onderweg en daar opsnuiven. Naomi werkt in de horeca en door de ontmoeting met Hans is er een vlammetje op alle vlakken aangegaan.
Zal ze hem volgen en zal het hun brengen naar het einddoel?
Claudia Stinne heeft in deze novelle zoveel moois gestoken dat me greep en vooral liet nadenken over je eigen leven. Welke route volg je, waar ligt de balans van werk, persoonlijke ontwikkelingen, maatschappij en milieu.
Het laat zien dat relaties meer is dan graag zien! Het is werken aan, leven met en compromissen sluiten, zeker als je enkel op elkaar bent aangewezen.
Een zeer hedendaags thema en verhaal, dat vinnig en met de juiste details en weetjes is geschreven.
Ik ben zeer aangenaam verrast door dit verhaal! Laat de zomer maar komen Claudia Stinne.

4 sterren

@missp_her_books_read