de hot daddy list

missp_her_books_read 22 september 2022
Alice werk op de buitenschoolse opvang, is enorm graag gezien bij haar kleuters en hun ouders. Ze leeft, doet alles met gevoel en goedheid, maar helaas ziet niet iedereen dit in. Zo komt te altijd met de moed onder haar schouders thuis als ze bij haar moeder en zus is geweest. Gelukkig heeft ze haar vriend Daan die haar altijd weet op te monteren en de juiste woorden heeft. Met haar collega’s maken ze een lijst van de hotste vader, er zijn er die, die titel echt wel verdienen. Maar het leven kent ook tegenslagen en soms een onverwacht gelukje.
Deze Feelgood heeft niet een klassieke opzet, wat leuk is en prikkelende om te lezen. Het laat de hoogtes en laagtes zien in een mensen leven. De goedheid maar ook de teleurstellingen, de liefde en het verdriet.
Voor mijn gevoel waren sommige stukjes iets te summier uitgewerkt en miste ik hierdoor wat de diepgang. Dit had het verhaal nog intenser gemaakt. Het einde ging plots ook iets te snel het stond niet in verhouding met de rest.
De hot Daddy list is een mooi en vlot geschreven verhaal waar gevoelens zeer centraal staan, niet te voorspelbaar en laat de lezer nadenken en beleven.
Wie zou jij in je top 3 zetten van de hot daddy list?

3,5 ster

@missp_her_books_read