Legacy

Sophie en haar vrienden willen antwoorden, maar ieder antwoord wat ze vinden geeft ze alleen maar meer vragen. Wat is de waarheid en wat is de leugen?

De schrijfstijl van Shannon is in dezelfde stijl als in deel zeven en helaas dus nog steeds afwijkend van de voorgaande delen in deze spannende reeks.

De groep vrienden wordt in dit deel voor de nodige uitdagingen neergezet en die drijft ze tot het uiterste. Ze blijven zichzelf nog steeds ontwikkelen en worden volwassener door de keuzes die ze maken en het vertrouwen dat nu eindelijk lijken te krijgen.

Helaas kwam het verhaal voor mij te langzaam op gang en zijn de hoofdstukken voor mij te lang, ik zie liever de kortere hoofdstukken die in de eerste zes boeken werden gebruikt. Het einde werd wel weer enigszins spannend alleen ook daar ontbrak het een beetje aan de actie en helaas was de cliffhanger nu ook weer niet zo schokkend als ik had gehoopt.

Ik kijk uit naar het negende (en laatste?) deel en ben benieuwd hoe sommige dingen opgepakt gaan worden die hierin gebeurd zijn.

Meer recensies van proudbookjunkie