Bark

proudbookjunkie 29 maart 2024
Jodi Sommige mensen zullen eerder een stap achteruit zetten of oversteken als ze een vent zoals hem tegenkomen, maar door de manier waarop zijn ogen door de mijne dringen voelt het net alsof hij mij een andere kant wilt laten zien. Die lief en zacht is en schuil gaat achter zijn uiterlijk

Bark Degenen waarvan ik vind dat die dood moeten, vermoord ik zonder medelijden. Ik ben een man die zo diep in een gevecht opgaat dat ik het leven uit de ogen van mijn tegenstander zie verdwijnen door mijn handen. Zodra ik mijn vingers over haar huid laat glijden voelt het net alsof er een leven in mij wordt opgewekt. Kan ze overeind blijven staan in mijn leven?

Esther E. Schmidt heeft inmiddels een derde deel uit haar Lost Valkyries MC serie vertaald en ook dit is weer genieten van een kort, maar steamy verhaal. Ze schrijft op een hele fijne manier die goed bevalt met dit soort steamy verhalen.

Jodi is een jonge vrouw met haar eigen bedrijfje waar ze helemaal voor gaat. Bark komt met haar in aanraking op het moment dat ze iemand nodig heeft om haar overeind te houden als het misgaat. De connectie tussen de personages is er gelijk net als de liefde voor elkaar. Het verhaal is kort, snel en steamy en toch weet de schrijfster diepgang in het verhaal te stoppen en ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgt elke keer weer.

Ik ben heel benieuwd naar nog meer boeken van deze auteur en ik hoop dat ze nog meer boeken vertaald, want ondanks dat ik geen fan ben van novelle's is dit iedere keer een puur genot om te lezen.

Meer recensies van proudbookjunkie