Rage

proudbookjunkie 07 oktober 2022
Ik ben een meisje van negentien en ik ben een moordenaar. Dit leven is alles wat ik ken en alles wat ik wil kennen. Totdat hij mijm volgende doelwit en eerste liefde wordt. Ik zal moeten kiezen. Het enige leven dat ik ken moet wijken of hij sterft. Hoe dan ook, ik zal degene zijn die de trekker overhaalt. Welke keuze zal ik maken?

T.M. Frazier wist me al bij de eerdere delen in een greep te pakken en dat is met dit deel niet anders. Hoewel dit een los te lezen deel is, is het leuker om ze toch op volgorde te gaan lezen.

We hebben al kennis gemaakt met Rage in de delen hiervoor, namelijk in Thia en Bear, maar nu verteld ze haar eigen verhaal. Rage vond ik al gelijk een bijzondere vrouw toen ik haar voor het eerst in een boek tegenkwam en haar verhaal zorgt ervoor dat er een hoop puzzelstukjes op zijn plek vallen. Doordat je haar nu van dichtbij meemaakt begrijp je haar beter en haar ontwikkeling wordt hierdoor goed zichtbaar. Het doelwit wat in haar leven komt, zorgt voor een interessante wending in haar leven en in het verhaal.

Ik ben blij dat ik weer verder ben gegaan met deze serie en ik ben heel benieuwd naar de volgende serie binnen deze serie en dat is het verhaal van Preppy.

Meer recensies van proudbookjunkie