Gelachen, gedanst en gehuild!

NatasjaFischer 03 februari 2024
Brianna, de dochter van Sarah Miller, is gelukkig getrouwd met Jake. Samen met hun drie kinderen hebben ze het goed voor elkaar. Als ze in de zomer een rondreis door Europa maken slaat het noodlot toe.
Brianna krijgt te maken met een groot verlies, kan ze dit verwerken? Op het moment dat de nood het hoogst is, komt ze Ethan Hunter, een beroemde auteur, met een slechte reputatie,  tegen. Er ontstaat een mooie vriendschap.

Net als in deel 1, zat ik direct in het boek. Vooraf dacht ik kan het eerste deel geëvenaard worden? Maar al vrij vroeg stroomden de tranen over mijn wangen. Jerrad kreeg het wéér voor elkaar. Ik danste, lachte en huilde mee Brianna.

Dit boek wordt beschreven vanuit Brianna, en gaat over rouw, verdriet, vriendschap, familie, vallen en opstaan en LIEFDE. Er is ook herkenning omdat een deel van de personages van het eerste deel terugkomen in dit boek.

Jerrad bedankt dat ik deze twee boeken bij de Give-away mocht winnen. Je andere boeken komen op mijn TBR-lijst.

Meer recensies van NatasjaFischer