Prachtig!

Een absolute mustread dit! Ik wil jullie deze leestip niet onthouden!! Wát een prachtig, meeslepend en ontroerend eerste deel van deze veelbelovende reeks. De jonge hoofdpersonages die hun weg in het leven proberen te vinden, ervaren hoe het is om tegenslagen mee te maken en voor de liefde te moeten vechten in een wereld vol vooroordelen. Dat er een oorlog op het punt van uitbreken staat zorgt voor onverwachte uitdagingen die alles nog gecompliceerder maakt.
'Met hart en ziel' is een (h)eerlijk geschreven roman door Katarina Widholm. Alles is heel sfeervol, gedetailleerd en verrassend mooi. Je sluit de hoofdpersonages meteen in je hart en leeft intens met ze mee. De veerkracht, vechtlust en doorzettingsvermogen zijn bewonderenswaardig, vooral gezien de achtergrond van het verhaal.
Dit eerste deel is een bliksemstart van een nieuwe reeks die zich in Zweden, en in oorlogstijd, afspeelt. Deel twee verschijnt in september van dit jaar.

Meer recensies van Patrice van Trigt