wat een topper

WAT.EEN.BOEK! 800 blz. leesplezier is hier veel te weinig! Rebecca Yarros heeft tot hiertoe met deze verhaallijn een parel gecreëerd die kan wedijveren met de allerbeste fantasy.
Het vervolgverhaal op ‘In Steen Gebrand’ gaat zonder haperen verder in deel 2 en neemt je vanaf de eerste woorden mee in een rollercoaster van actie, liefde, vriendschappen en verassende wendingen. Spanning van begin tot megaspanning op het einde en met een cliffhanger van jewelste.
800 blz. kwijl verder en ik wil deel 3 NU lezen!
Een korte samenvatting van dit prachtig werk.
Violet begint in Basgiath aan haar 2e jaar als toekomstig rijder en dit jaar is niet minder gevaarlijk dan het vorige. Met o.a. een nieuw vak “Overleving voor rijders” komen er nieuwe uitdagingen en die zijn niet de minste.
Een nieuwe vicecommandant die haar naar het leven staat, een geheim dat vraagt om het van de daken te schreeuwen maar moet verzwegen worden, een beginnende revolutie, een haperende liefde, vrienden die niet alles mogen weten, interne verdelingen, pijnlijke keuzes en gecompliceerde familiebanden. Het houdt niet op en Violet moet dit allemaal overwinnen om het hoofd te bieden aan een oprukkende, ongekende en uiterst dodelijke dreiging.
O ja, en dan zijn er nog de furieuze draken met als kers op de taart Andarna het kleine draakje dat uitgroeit tot een speelse, wispelturige en rebelse puber en die zorgt voor een verrassing van formaat. Je kan niet anders dan van ze te houden.
Jammer dat ik niet meer dan ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ kan geven.

Meer recensies van Pederebooksandtravel