Kernenergie is weldegelijk een uitstekende keuze om onze maatschappij te elektrificeren

Peter Frederiks 16 december 2022
Als je voor kernenergie bent helpt dit boek je om met goed onderbouwde argumentaties de discussie aan te gaan met de tegenstanders, bij de verjaardag, in de kroeg of bij andere ontmoetingsplekken.

Als je tegen kernenergie bent dan helpt dit boek je jouw argumenten te beoordelen op steekhoudendheid. Klopt het wel wat ik altijd gedacht heb.

Marco Visscher heeft een uitstekend onderbouwd boek geschreven waar hij een voor een de argumenten die vaak gebruikt worden om elke vorm van kernenergie tegen te gaan te ontdoen van hun zeggingskracht. En hij benoemd echt alle aspecten en weet deze goed weer te geven.

Meer recensies van Peter Frederiks