Mijn vegas bruidegom

Priscilla1987 24 maart 2024
-- Wakker worden naast een vreemdeling met een trouwring om, stond niet op de planning. Ik was naar Las Vegas gekomen voor een kort meidenuitje, maar op de een of andere manier eindigde ik als een getrouwde vrouw. Wat ik dacht dat in Vegas zou blijven, was me terug gevolgd naar mijn kleine stadje Sunrise Bay, in Alaska. Natuurlijk kon mijn nieuwe echtgenoot — MMA-kampioen, Logan Stone — me niet gewoon terwijl ik alleen thuis was vertellen dat hij ons spontane huwelijk een kans wil geven. Hij moest het me in het bijzijn van mijn hele familie en de helft van de stad vertellen. Wij tweeën kunnen geen grotere tegenpolen zijn, maar hij biedt me een deal aan die ik niet kan weigeren, wat inhoudt dat ik al drie maanden doe alsof we gelukkig getrouwd zijn. Ja, er kunnen in die korte tijd veel dingen veranderen, het belangrijkste is dat ik gevoelens krijg voor een man wiens levensstijl ik veracht.--

Dit is het derde deel in de familie Greene serie. Dit keer over zus Nikki.
Ik vloog weer door het verhaal heen.
Hoe meer delen je leest in deze serie, hoe leuker je de personages gaat vinden. Je leert niet alleen de hoofdpersonages goed kennen, maar heel de familie leer je steeds beter kennen.
Heel erg leuk dat de familie en vrienden zo'n goede band met elkaar hebben en in elk deel een grote rol hebben.

Ik vond het erg leuk dat Logan zo zijn best deed voor Nikki om getrouwd te blijven. En om haar te laten zien dat hij echt voor hun huwelijk wil gaan.
De vertrouwingsproblemen van Nikki zijn goed beschreven en komen realistisch over.
Hierdoor krijgt het verhaal ook meer diepgang naast de romantische en grappige scènes.
Doordat het vanuit twee perspectieven is geschreven wordt je als lezer meegenomen in hun reis om elkaar beter te leren kennen en wordt je meegenomen in hun gevoelens en gedachtes.

Op het einde van het verhaal krijgen we ook nog een cliffhanger over Jed. Ik hoop dat het vierde deel ook snel vertaald gaat worden.

Meer recensies van Priscilla1987