Dit is mijn pleidooi...

rmy.smtr 11 juni 2020
Ik pleit ja! Een heerlijk, grappig en luchtig boek vol dilemma’s waarbij je wegdroomt over een Jan Kooijman-achtige Leo (beeld je hem in van de film ‘Toscaanse bruiloft’... maar dan met krullen... sorry, not sorry!) Janna is een advocate en ze wordt verteld als een ik-personage met onzekerheden. Het maakt haar grappig en menselijk. De schrijfstijl in het boek is luchtig, leuk en vlot en bevat droge humor. Helemaal mijn ding! Ik was gecharmeerd van Marijke Vos via haar andere boeken ‘Van Chanel naar flanel’ en ‘Het staat in de sterren’. Met dit boek ‘ Ik pleit voor jou!’ gaat ze duidelijk een niveau hoger. Ze heeft mij overtuigd van haar schrijftalent en heeft nu een permanente plek veroverd op mijn favoriete auteurslijst!

Meer recensies van rmy.smtr