Prima debuut dat smaakt naar meer

Sabine martinez 15 juni 2020
Voor de facebook site: Selfpub Café boeken auteurs lezers mocht ik het debuut van Dominique De Bruyne lezen: de laatste grens

in dit debuut maken we kennis met FBI Agente Mijanou Naughton en haar team.
ze onderzoeken een moord op een jonge vrouw die gevonden word in de duinen van een kustplaats in massachusetts.
hier blijft het echter niet bij. er zijn meerdere moorden. het team doet er alles aan om de identiteit van de moordenaar te achterhalen maar kan dit monster gestopt worden?

Dit debuut is het eerste deel in de Serie van FBI Agente Mijanou. je maakt kennis met Mijanou als persoon en als Agente. en ook haar team leden worden, zoals een kennismaking dat hoort te doen, voorgesteld en goed uitgediept.
de opbouw van het verhaal is prima. je leert eerst iedereen een beetje kennen, ook de moordenaar, en de spanning loopt dan ook op.
door de korte hoofdstukken vlieg je door het boek heen. je wilt het boek het liefst in een zucht uitlezen.
ook de schrijfstijl is erg prettig en makkelijk te lezen.
ieder hoofdstuk begint met een quote uit een lied. vaak hoor je dat lied al in je hoofd zodra je de woorden leest.
het verhaal/boek heeft een paar schoonheidsfoutjes maar voor een debuut is dit verder niet storend.
ik vond het een goed boek, en ben dan ook zeer zeker benieuwd naar het vervolg van de serie.
DE LAATSTE GRENS is nog niet bereikt ;-)

Meer recensies van Sabine martinez