weet wie je in huis haalt

Sabine martinez 24 maart 2024
DE LOGE, van Nelle Lamarr. voor mij een onbekende schrijfster maar de voorkant trok me wel en maakte me meteen nieuwsgierig.
Natalie, die net een dochter is verloren, haalt een britse uitwisselingsstudent in huis: Tanya.
Haar andere tienerdochter Paige zit hier helemaal niet op de wachten en ook haar jongere broertje is er niet van gecharmeerd.
zeker niet nadat Tanya in de slaapkamer van haar overleden zus is getrokken, haar kleren aantrekt en wel erg veel gaat lijken op Anabel.
Is Tanya wel wie ze zegt dat ze is, en wat heeft Natalie wel niet allemaal op haar kerfstok?

de Titel past zeker goed bij het boek en ook te tekst op de voorkant: weet wie je in huis haalt past erg goed bij het verhaal.
het heeft een fijne makkelijk te lezen schrijfstijl en door de wisselingen van hoofdstukken van Natalie en Paige lees je lekker snel door het boek heen. zeker de 2e helft van het boek heeft een flinke vaart.
daardoor komt het soms iets ongeloofwaardig over maar net als in een film neemt dat niet weg dat het spannend is en je wilt weten hoe het nu zit. de verwachting was wat hoog en het verhaal heeft het zeker waargemaakt.
het smaakt dan ook naar meer en ik kan me zomaar een vervolg voorstellen.

Meer recensies van Sabine martinez