Spanning en actie

Sabine martinez 01 juli 2022
Jim Matteos, geheim agent en genietend van een aantal maanden verlof na een Missie, samen met zijn Liefde Soraya.
als drugs crimineel Jorge Herreira uit een zwaar bewaakte gevangenis uitbreekt en ook nog dreigt met een zware actie met vele slachtoffers komt er abrupt een einde aan het welverdiende verlof van Jim.
hij zal moeten doordringen tot de organisatie van deze Herreira en krijgt daarbij te maken met zijn rechterhand: Michaela.
door deze missie komen er ook persoonlijke dingen aan het licht waar Jim mee word geconfronteerd.

het is een boek wat erg filmisch is geschreven. soms zag ik de gebeurtenissen voor mijn ogen afspelen.
ik had een beetje een NCIS gevoel erbij (amerikaanse serie)
door de korte hoofdstukken vlieg je door de paginas heen en ook de wendingen van het verhaal zijn boeiend en verrassend.
het boek zit goed in elkaar en de spanning word constant vastgehouden.

Meer recensies van Sabine martinez