Eens wat anders

Sabine martinez 18 juni 2023
Parijs 1873,
Lenna heeft het moeilijk met de dood van haar zus. ze besluit om zich tot Vaudeline te richten.
Vaudeline is bekend om haar talenten om geesten op te roepen en en dan speciaal geesten van Moordslachtoffers.
ze meld zich aan om een leerling van Vaudeline te worden en word al snel haar assistente.
Als vaudeline naar Engeland word gevraagd voor een van haar beroemde seances vergezeld Lenna haar en komen ze terecht in het geheime genootschap en het ontrafelen van een Moord.
door deze ontrafeling raken ze er zelf nogal in verstrikt en krijgen te maken met de machtige mannen van deze genootschap.

Het is een apart boek. eens wat anders.niet een alledaags thema.
het verhaal zit goed in elkaar ook al voelt het voor mij niet dat het in 1873 afspeelt.
het is een echte WHODUNIT.
ondanks dat het over seances gaat vind ik het verhaal niet al te zweverig. zit lekker vaart in met een goed plot.

Meer recensies van Sabine martinez