spannend en pakkend verhaal

Sabine martinez 23 januari 2023
Elisa, getrouwd en moeder van een zoontje, maakt zich zorgen om haar verdwenen vriendin Abby.
Abby was verloofd met de zwager van Elisa: Josh.
Josh, beweert dat abby hem verlaten heeft maar elisa zet haar vraag tekens bij dit verhaal. josh is al eerder getrouwd , maar zijn vrouw is omgekomen door een mystrieus ongeval. na wat onderzoek vertrouwd Elisa haar zwager niet meer en is vastbesloten om abby te vinden en erachter te komen of Josh iets te maken heeft met haar verdwijning. echter moet ze dan haar man, broer van Josh, ook overtuigen van haar verdenking. dat zal niet zo gemakkelijk zijn....

Het is een goede psychologische Thriller. heerlijk spannend maar gelukkig niet zo bloederig waar ik soms de rillingen van krijg en niet verder wil lezen. het leest lekker vlot weg en komt geloofwaardig over.
zodra je eenmaal begint wil je blijven lezen. genoeg verassingselementen erin verwerkt.
het verhaal pakt je en sleept je mee.
dit was mijn eerste kennismaking met Darby Kane maar nu ik kennis gemaakt heb met haar schrijfstijl zal ik zeker nog iets van haar gaan lezen.
ik geef het dan ook 4 sterren.

Meer recensies van Sabine martinez