Heerlijk spannende cocktail

Sandra Remmig 18 oktober 2023
Ik las Dodelijke cocktail van Nadine Barroso. Allereerst die cover! Die vind ik zo waanzinnig mooi! En het verhaal zelf? Het verleden, vijf vriendinnen op vakantie, vier komen er weer thuis. Het heden, een ansichtkaart waardoor alles van 20 jaar geleden weer opgerakeld wordt. Wat is er toen in werkelijkheid gebeurt? Nadine heeft zo'n fijne schrijfstijl. De vriendinnen zijn elk met hun eigen karakter heel goed neergezet. Je leert ze als lezer steeds beter kennen. Elk met hun eigen emoties. Beetje bij beetje wordt duidelijk wie welke rol heeft gespeeld en hoe de vriendinnen nu ten opzichte van elkaar staan. De spanning wordt langzaam opgebouwd en het doordat het verhaal wisselt tussen heden en verleden vallen er steeds meer puzzelstukjes op hun plaats. En als je dan denkt te weten hoe het allemaal in elkaar steekt, blijkt het toch helemaal anders te zijn. Lieve Nadine, dank voor deze fantastische thriller. Ik heb ervan genoten!

Meer recensies van Sandra Remmig