Lief boekje vol rituelen

Sandra0004 17 april 2024 Auteur
Een lief en mooi ogend boek vol met rituelen voor meer liefde voor jezelf en anderen. Dat klinkt prachtig! Met liefde las ik het recensie exemplaar wat ik van Kosmos uitgevers mocht lezen.
Flaptekst:

Op zoek naar romantiek, passie en verbondenheid? Dit magische boek vol spreuken en rituelen laat je hart sneller kloppen. Voor zelfliefde én duurzame relaties. Een ideaal cadeau voor Valentijnsdag!

Dit betoverende boekje laat je kennismaken met de goddelijke magie van de liefde. Aan de hand van spreuken en rituelen word je in staat gesteld het hart te openen en oude wonden te helen, om zo nieuwe relaties te laten opbloeien en bestaande banden te versterken. Met prachtige illustraties en een praktische aanpak. Een schitterend cadeauboek over de betoverende kracht van liefde voor de ander én voor jezelf.

Het boek bevat eerst een inleiding en filosofische achtergrondinformatie over liefde en magie. Daarna komen, in drie delen, vele kleine rituelen, spreuken en handelingen die je kunt volgen om op een bewuste manier aandacht te geven aan liefde. In deel 1 zijn het kleine rituelen voor meer liefde voor jezelf. In deel 2 staan er rituelen voor liefde voor anderen, en in deel 3 rituelen voor universele en mystieke liefde.

Een ritueel is een momentje voor jezelf waarbij je edelstenen, kaarsen, linten of ander materiaal kunt gebruiken om bewust stil te staan bij de wens die je hebt. In het boek staan vele simpele voorbeelden.

The little book of love magic is een lief boekje om te geven, aan jezelf of iemand die wel wat meer liefde in zijn/haar leven kan gebruiken. Voor de liefhebbers van Happinez.

Meer recensies van Sandra0004