Een veelbelovend eerste deel van de serie!

Sanne 06 augustus 2021
Callie, de dochter van Danny en Sharon Evans, ligt in coma nadat ze een zelfmoordpoging gedaan heeft. Danny en Sharon zijn wanhopig op zoek naar wat er precies gebeurd is. Als er een vreemde man langskomt die alle antwoorden heeft, krijgt Danny eindelijk de kans om wraak te nemen. Maar klopt dit verhaal wel?
Ondertussen leidt rechercheur Joel Norris zijn allereerste moordzaak en doet zijn best om meerdere moorden met elkaar in verband te brengen…

Het verhaal start met een spannend proloog over Callie, dat meteen de interesse van de lezer wekt. Vervolgens wordt de tijd genomen om alle personages beter te leren kennen. Danny en Sharon Evans zijn goed uitgewerkt, maar inspecteur Norris blijft nog wat oppervlakkig. De ouders hebben het zwaar nu Callie in coma ligt en Danny wil per se een dader vinden.
De hoofdstukken zijn genummerd en worden verteld vanuit verschillende personen. De verhaallijn is goed opgebouwd en werkt toe naar een zeer onverwacht eind. Het boek laat je nadenken over wat jij zou doen als je wraak kon nemen zonder consequenties nadat een geliefde iets overkomen is…

Een veelbelovend eerste deel van de serie. Ik ben nu al benieuwd naar deel twee!

Meer recensies van Sanne