spannende en originele thriller

Sanne 23 juli 2021
Het huwelijk tussen stewardess Mina en haar man Adam gaat de verkeerde kant op. De zorg voor hun geadopteerde dochtertje Sophia is groot en niet altijd even makkelijk.
Wanneer Mina meevliegt met de eerste directe vlucht tussen Londen en Sydney, krijgt ze een briefje: Volg onze instructies, dan zal je dochter blijven leven. Terwijl Mina voor een vreselijk dilemma staat, is ook Adam thuis niet veilig.

Het boek wordt voornamelijk beschreven vanuit Mina en Adam, maar soms lees je een hoofdstuk vanuit één van de vliegtuigkapers. De twee verhaallijnen lopen fijn in elkaar over en komen uiteindelijk op een passende manier bij elkaar. De schrijfstijl is vlot en goed te volgen. Het verhaal blijft continu je aandacht vasthouden. De spanning wordt heerlijk opgebouwd en werkt toe naar een ontzettend sterk einde.
Ook de personages zijn voldoende uitgewerkt. Mina en Adam hebben elk hun eigen karakter en Sophia’s problemen zijn goed beschreven.

Een spannende thriller over een vliegtuigkaping met een originele motivatie!

Meer recensies van Sanne